V zatisi

JAK SI ZAREZERVUJI STŮL?
Rezervaci stolu lze přednostně provést online prostřednictvím našich webových stránek (v pravém horním rohu). 

PŘIJÍMÁTE I HOSTY BEZ REZERVACE?
Ano, přijímáme, ovšem mějte prosím na paměti, že večery bývají často vyprodány, je tedy vhodnější ohlásit se předem.
 
JAK DLOUHO NÁŠ STŮL PODRŽÍTE V PŘÍPADĚ ZDRŽENÍ?
Pokud jste si rezervovali stůl, podržíme jej až 15 minut. Bohužel nejsme schopni držet stůl déle, protože jsme často plně obsazeni a bylo by to nefér vůči ostatním zákazníkům. Pokusíme se vám vyjít maximálně vstříc a co nejdříve poskytnout alternativní stůl, ale prosím pochopte, že to nemusí být vždy snadné. Pokud se vy nebo vaši hosté opozdíte, informujte o tom prosím recepci, abychom mohli zajistit náhradní usazení.

JE U VÁS POŽADOVÁN KONKRÉTNÍ DRESS CODE?
Doporučený dress code je smart-casual. Pro pohodlí všech hostů a pro lepší splnění našeho příslibu vytříbené atmosféry je vyžadováno vhodné oblečení. Vyhněte se prosím sportovnímu oblečení, teplákům, tílkům, oblečení s urážlivými výrazy nebo obrázky, a odhalenému spodnímu prádlu. Pány prosíme o smeknutí pokrývky hlavy.

MÁTE WI-FI?
Pro všechny naše hosty nabízíme bezplatné wi-fi. Nezapomeňte nás sledovat na Facebooku, Instagramu a TripAdvisoru 💚.

DOKÁŽETE OBSLOUŽIT HOSTY S ALERGIÍ, INTOLERANCÍ NEBO JINÝMI DIETETICKÝMI POŽADAVKY?
Náš kuchařský tým dokáže vyhovět většině potravinových alergií, intolerancí a dietních omezení, pokud je o nich informován předem.
Aby náš tým vyšel co nejlépe vstříc vašemu požadavku, informujte nás v rezervačním formuláři nebo nás kontaktujte na emailu vzatisi@zatisigroup.cz alespoň 24 hodin předem.    
 
PŘIBLIŽNĚ JAK DLOUHO TRVÁ VEČEŘE V ZÁTIŠÍ? 
Degustační menu či menu Hostina obvykle trvá 1,5 až 2 hodiny. 

KDE MOHU ZAPARKOVAT?
Naše restaurace se nachází v historickém centru Prahy a zároveň v rezidenční zóně, kde jsou parkovací místa většinově vyhrazena obyvatele s rezidenční kartou, proto nenabízíme služby parkování. Doporučujeme využít nejbližší parkovací domy u Rudolfina +420 222 328 687 nebo u Národního divadla +420 224 901 443.
Z obou lokalit se k nám snadno dostanete pěšky (cca 10 minut) nebo tramvají MHD do zastávky Karlovy lázně.

JE RESTAURACE VHODNÁ PRO DĚTI/MIMINKA? 
V restauraci rádi uvítáme i Vaše ratolesti, prosíme jen o ohleduplnost k ostatním hostům restaurace. Pokud přijedete s kočárkem nebo požadujete dětskou židličku, dejte nám prosím vědět předem, abychom vám mohli vyhovět.
Zařízení pro přebalování / kojení dětí nemáme.

NABÍZÍTE DÁRKOVÉ POUKAZY?
Dárkové poukazy je možné zakoupit online v sekci → O NÁS → WOWCHER